سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

امروز راس ساعت 11:30 جمع کثیری ازدبیران و فعالان اجتماعی تشکل های غیر دولتی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با حضرت آیت الله جزایری نماینده معزز ولی فقیه در استان خوزستان دیداری صمیمانه را برگزار نمودند.

حضرت آیت الله جزایری ضمن تقدیر از روحیه بالای جوانان در زمینه های مختلف علمی و مذهبی جوانان ایرانی را پیشتاز جوانان جهان در همه عرصه ها دانست و افزود : امروز جوانان ایرانی با فعالیت های چشم گیر خود در تشکلهای غیر دولتی همچون جوانان دوران انقلاب حافظ و حامی آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی هستند . 

در این دیدار مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان به بیان آمار و عملکردی در زمینه امور جوانان پرداخت .


 

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,

پنجمین نشست تخصصی با رویکرد کاهش و رفع معضلات و آسیب های اجتماعی دیروز 14/11/90 راس ساعت 19:30 در محل مسجد امام جعفر الصادق(ع) کوی سوم خرداد برگزار گردید.

در این نشست آقایان محمود بغلانی با موضوع مدیریت - احمد راد با موضوع مشارکت مدنی - علیرضا بصراوی با موضوع بازار- حسین موتورچی با موضوع تجمیع و دفع صحیح زباله - خانم مریم سعیدی نژاد با موضوع زیباسازی به ارائه پژوهش و تحقیقات خود پرداختند . 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

 

نطق دبیر جمعیت پرسشگران جوان به نمایندگی از تشکلهای استان خوزستان در دیدار با استاندار

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر و هفته جوان جلسه ای با حضور دبیران سازمانهای مردم نهاد و استاندار محترم استان خوزستان از سوی سازمان ملی جوانان در محل سالن جلسات استانداری برگزر شد .

 

در این نشست ضمن ارائه بیلان فعالیت از سوی سرپرست جدید سازمان جوانان استان خوزستان جناب آقای مهندس نوری ، دبیر جمعیت پرسشگران جوان به نمایندگی از کلیه سمن های جوان استان خوزستان عهده دار انتقال مشکلات فرا روی سمن هادر استان گردید .

موتورچی در سخنان خود عدم همکاری و به رسمیت شمردن سمن ها از سوی برخی از دستگاههای دولتی را نوعی بی احترامی به قانون و قانون گذار دانست و افزود : سازمان های مردم نهاد به عنوان حلقه واسط بین مردم و نظام حکومتی عهده دار انتقال مشکلات و آسیب های اجتماعی هستند لذا بر حسب مصوبه جدید مجلس واگذاری فعالیتهای قابل واگذاری از سوی دولت به سمن ها نشان از موثر بودن مجموعه های اجتماعی در جامعه است .

دبیر جمعیت پرسشگران جوان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به عدم تخصیص اعتبارات به طرح اوقات فراغت سمن ها در تابستان ۹۰، خواستار اختصاص اعتبار از سایر منابع دولت ، جهت نیل به اهداف فرهنگی و اجتماعی سمن ها گردید .

در این نشست استاندار محترم و جوان دوست استان خوزستان ضمن تبریک هفته جوان ، جوانان را موتور محرک کشور دانست و افزود : جوانان در دولت نهم و دهم از بیشترین امتیازات برخوردار شده اند .

دکتر حجاز ی با اشاره به سخنان دبیر جمعیت پرسشگران جوان استان خوزستان در خصوص عدم به رسمیت شمردن سمن ها از سوی برخی از دستگاههای دولتی ، خواستار معرفی دستگاههای مورد نظر به معاون سیاسی و اجتماعی گردید .  


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1386برچسب:,

 

 دومین همایش نظام پاسخگو– جامعه پرسشگر در محل تالار فانوس شهرستان خرمشهر با حضور و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه محترم این شهرستان برگزار گردید .

 در این همایش حسین موتورچی دبیر کل جمعیت پرسشگران جوان استان خوزستان ضمن شرح اهداف همایش ، مورد بیکاری جوانان را از اهم مشکلات و معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود : شعار ایران سرای من است بر ما ایرانیان خرمشهری نیز صادق است . موتورچی  جلوگیری از اختصاص فرصتهای شغلی برای افراد غیر محلی و غیر بومی را خواستار واعلام کرد این حق مسلم جوانان خرمشهری است که از فرصتهای شغلی موجود در محل زندگیشان استفاده نمایند .

 امام جمعه محترم خرمشهر ضمن تقدیر از زحمات جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ، خواسته بحق جوانان خرمشهری را تایید و در بکار گیری جوانان بومی تاکید کرد .حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت : اشتغال فقط در ادارات و کارخانجات دولتی خلاصه نمی شود . ایشان گسترش فعالیتهای خود اشتغالی و تقویت بخش خصوصی ، بخصوص کشاورزی را از راههای موفق در حل مشکل بیکاری معرفی نمود .

  تقدیر از جناب آقای سید راضی هاشمی و سرکار خانم سکینه سلیمانی بپاس عضویت در کانون وکلای دادگستری استان خوزستان – معرفی و تقدیر از سومین سازمان مردم نهاد موصوف به ترنمیها – مقاله و شعر خوانی از دیگربرنامه های این همایش بوده است.

این خبر جهت مروری بر عملکرد سازمان از آرشیو پخش شده است .


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز

این تصاویر مربوط به طرح حصار کشی محدوده شهری توسط منطقه آزاد  اروند است که قبلا" قصد ایجاد آن را داشتند .

این بلوار نرسیده به میدان فرودگاه است

اگر این اتقاق می افتاد چه می شد ... 

در این جلسه مجمع عمومی سازمان با دعوت خود منطقه آزادی ها در منطقه آزاد حضور پیدا کرد و پای مذاکره نشست .

موضوع جلسه

منطقه آزادیها :به دیوار و حصار کشی منطقه آزاد در محدوده شهری اعتراض نکنید

سازمان پرسشگران جوان :نمیشه این تصمیم کارشناسی نشده است ما مخالفیم  

بحث یه  مقداری داغ شد

جای شما خالی هم در این جلسه و هم در جلسه بعدی که هر کدام تقریبا" ۵ ساعت طول کشید شام مفصل  تهیه کردند ... بالاخره ما هم

اما چه کنیم آخرش بابت دعوتی و دو تا شام و پذیرایی حسابی خیلی تشکر کردیم

و به احترام آنها فقط در مقابل مصلای قدس تجمع

 (آخ آخ ببحشید تجمع نه ... میتینگ اجتماعی ) برگزار کردیم .

این هم لحظه ای بود که حسابی از امام جمعه وقت حضرت حجت الاسلام و المسلمین نوری به دلیل حمایت از حرکت مردمی سازمان در مخالفت با حصار کشی تشکر کردیم.

 

آخرش خدا یاری کرد و فرداش کل دیوار های بتونی رو جمع کردند

خدا را شکر حداقل یه خدمت ناچیز به شهرمون کردیم

راستی

اگر این اتقاق می افتاد چه می شد ...

این مطلب با توجه به سفر اخیر (امروز)ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی به استان خوزستان و اعلام تسری محدوده منطقه آزاد اروند به تمامی اراضی خرمشهر و آبادان جهت مروری بر جریان محدوده منطقه آزاد به عنوان یکی از عملکردهای اجتماعی سازمان مردم نهاد جمعیت پرسشگران جوان و جوانان خوب خرمشهری در صفحه اصلی وبلاگ به اجرا درآمده است .

راستی اگر دیوار حائل نصب می شد امروز کسی به فکر گسترش محدوده منطقه آزاد می بود این سوالی است که خیلی از مدعیان دلسوزی به خرمشهر که بعضا" تصاویرشان در بولتن خبری مقابل هم هست باید پاسخگو باشند .

این موفقیت بزرگ و پیروزی مبارک رو به همه مردم خرمشهر و آبادان ،خصوصا" جوانان و اعضای محترم سمن تبریک عرض مینمایم .

راستی اگر این اتفاق می افتاد چه می شد ؟...

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد